Zinedine Zidane w kampanii Adidas Intense Touch
Rusza kampania BTL reklamująca wprowadzane na polski rynek kosmetyki Adidas Intense Touch. Akcję – której twarzą jest Zinedine Zidane – na zlecenie Coty Polska przygotowały agencje Unlimited i Red8 Digital.
Kampania kosmetyków Adidas Intense Touch obejmuje przede wszystkim ogólnopolski konkurs „Wygraj 2012”. W ramach zabawy każda osoba, która do 8 maja kupi dowolny produkt kosmetyczny marki Adidas i wyśle SMS-a z okrzykiem zagrzewającym piłkarzy do gry, ma szansę zdobyć jeden z czterech dwuosobowych wyjazdów za granicę na mecze eliminacyjne piłkarskich mistrzostw Europy 2012. Dodatkowymi nagrodami jest 12 kart płatniczych o wartości 2012 zł oraz 2012 oryginalnych piłek Adidas
Konkurs wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest były piłkarz francuski Zinedine Zidane. Działania obejmują materiały POS w punktach handlu nowoczesnego, tradycyjnego i drogeriach oraz animacje z hostessami i pokazy piłkarskich tricków w wykonaniu Krzysztofa Golonki w wybranych sklepach.
Konkurs i wspierające go materiały reklamowe przygotowała agencja Unlimited. Natomiast towarzyszący akcji serwis internetowy wygraj2012.pl stworzyła agencja Red8 Digital.
Dołącz do dyskusji: Zinedine Zidane w kampanii Adidas Intense Touch