Zielone herbaty Big-Active "idealnym dopełnieniem poranka" (wideo)
Ruszyła kampania zielonych herbat Big-Active (Herbapol-Lublin). Marketer współpracuje przy tej okazji z agencjami Change Serviceplan, studiem Oto Film i grupą Dentsu Aegis Network Poland.
W pierwszym etapie kampanii emitowany jest 15-sekundowy spot. Prezentuje nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Herbaty reklamowane są jako "idealne dopełnienie poranka i aktywnego dnia".
Reklama emitowana jest w kanałach tematycznych oraz ogólnopolskich - TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Jednocześnie wspierany jest komunikatami w mediach online, zarówno w serwisach VoD (Player, Ipla, Vod.tvp.pl), jak i stronach internetowych z grup WP, Interia, Mediaimpact.pl, Gazeta.pl, Marquard.pl, Edipresse.pl, Burdamedia.pl oraz Eurozet.pl.
28 września rozpocznie się kolejny etap kampanii. W wybranych kinach sieci Multikino oraz Helios w całej Polsce, reklama herbat zielonych będzie emitowana w bloku reklamowym przed filmami oraz na telewizorach plazmowych na terenie kin.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Change Serviceplan. Reżyserem spotu jest Anna Maliszewska. Produkcją zajęło się studio Oto Film, a zakupem mediów dom mediowy Dentsu.
Dołącz do dyskusji: Zielone herbaty Big-Active "idealnym dopełnieniem poranka" (wideo)