Zenith broni obsługi mediowej PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na planowanie i zakup mediów do jej kampanii oraz dla spółek PGE Obrót i PGE Energia Ciepła - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez dwa lata. Budżetu klienta broni Zenith (Publicis Media).
PGE wybiera w przetargu dom mediowy, który zajmie się obsługą PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła. Zajmie się doradztwem, planowaniem, kupowaniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi, działaniami ambientowymi oraz działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.
W ramach współpracy będzie doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych spółek PGE, przeprowadzi jednodniowe szkolenia dla pracowników tych spółek, będzie opracowywać strategie mediowe, media plany, kupować media, negocjować warunki handlowe z właścicielami mediów itp.
PGE oczekuje też, że wybrana agencja w ramach wynagrodzenia podstawowego będzie świadczyć dla niej również usługi w obszarze tzw. programmatic buying.
Z wybranym domem mediowym PGE będzie pracować dwa lata od zawarcia umowy. O wyborze zwycięzcy w 75 proc. zdecyduje zaproponowana cena, a w 25 proc. - ocena merytoryczna zadania przetargowego.
Przetarg trwa do 13 stycznia 2020 roku, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 550 tys. zł wadium.
Obecnie obsługą mediową PGE zajmuje się wybrany dwa lata temu dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Zenith broni obsługi mediowej PGE