„Zatankuj i odbierz maskotkę” - Total Polska premiuje zakup paliwa
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” - w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media - odpowiada agencja Olmeka Creation House.
Akcja promocyjna potrwa do 5 kwietnia br. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną kwotę 1 zł. Akcja ma zwrócić uwagę kierowców na paliwo Total Excellium oraz wzrost poziomu świadomości tego produktu na rynku.
Promocji towarzyszy kampania, za której przygotowanie odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampania obejmie kanały takie jak outdoor, POS (materiały na stacjach sieci Total) oraz działania reklamowe w obszarze social media.
Olmeka pracuje z siecią Total od wygranego w 2015 roku przetargu, który dotyczył obsługi budżetu związanego z wprowadzeniem sieci stacji Total na polski rynek.
W okresie czerwiec-wrzesień ubiegłego roku Olmeka Creation House uczestniczyła w działaniach dla Total będących polską odsłoną “tolkienowskiej” kampanii reklamowej paliw Total Excellium. Na świecie kampania prowadzona była pod hasłem „La plus épique des batailles” („Najbardziej epicka batalia”). Głównym elementem działań reklamowych był spot reklamowy w epickim stylu, przedstawiający „tolkienowską” batalię o czysty silnik. Celem kampanii, prowadzonej w Polsce pod hasłem „Walcz z brudem w silniku”, było zwiększenie na rynku świadomości paliwa Total Excellium. Agencja Olmeka zajęła się implementacją koncepcji na polski rynek.
Firma Total jest operatorem 15 tysięcy stacji paliw. W Polsce sieć liczy 50 stacji Total i AS24 (stacje dla samochodów ciężarowych).
Dołącz do dyskusji: „Zatankuj i odbierz maskotkę” - Total Polska premiuje zakup paliwa