SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zaklęci kierowcy reklamują Link4 (wideo)

Ruszyła kampania Link4 zachęcająca do zmiany ubezpieczyciela komunikacyjnego. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time i Starcom.

Bohaterami nowej kampanii Link4 są kierowcy, którzy jak zaklęci co roku odnawiają polisy komunikacyjne u tych samych ubezpieczycieli. Tymczasem według badań większość właścicieli pojazdów, którzy zdecydowali się sprawdzić ceny i warunki różnych polis komunikacyjnych, znalazło atrakcyjniejsze oferty. - W nowej kampanii staramy się przeciwstawić powszechnej bierności wśród klientów firm ubezpieczeniowych i zachęcamy do zmiany ubezpieczyciela, ponieważ to się opłaca - przekonuje Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu i członek zarządu Link4.





Działania reklamowe obejmują telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN) oraz internet (reklamy w popularnych serwisach i sieciach afiliacyjnych, linki sponsorowane w Google). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, reklamę na jej potrzeby wyreżyserował Mikael Lypinski, a wyprodukowała firma Prime Time, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Zaklęci kierowcy reklamują Link4 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl