Żabka reklamuje gotowe zestawy śniadaniowe
Pod hasłem „Złap zestaw śniadaniowy” ruszyła nowa kampania produktowa sieci sklepów Żabka. Promuje ofertę produktów na śniadanie.
Każdy zestaw śniadaniowy w Żabce kosztuje 3 złote, a w jego skład wchodzą świeżo wypiekane bułki (w stylu hiszpańskim, pszenne, grahamki, z dynią) oraz dodatki - serek wiejski, szynka, salami czy kiełbasa żywiecka z pieprzem (do wyboru).
- Zestawy śniadaniowe to gotowe rozwiązanie dla zabieganych, a jednocześnie świadomych konsumentów, którzy oczekują produktów najwyższej jakości. Pieczywo jest opiekane na bieżąco, więc klienci mogą je kupić o każdej porze dnia, a nawet w niedzielę, jeśli franczyzobiorca zdecyduje się na otwarcie sklepu. Dzięki temu w dowolnej chwili mogą sobie skomponować pożywną kanapkę ze świeżo wypieczonej, chrupiącej bułki i wartościowych dodatków. To szczególnie wygodne przy porannym pośpiechu, kiedy nie mamy czasu na przyrządzenie posiłku w domu - mówi Karolina Zajezierska, dyrektor handlowa spółki Nowel.
Ofertę promuje 15-sekundowy spot reklamowy, z hasłem "Żabka. Mały wielki sklep".
Za kreację reklam Żabki odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: Żabka reklamuje gotowe zestawy śniadaniowe