Z Orange do Saatchi & Saatchi
Justin Billingsley - dyrektor ds. marki w Orange - obejmie funkcjęregionalnego dyrektora wykonawczego w azjatyckim oddziale agencjireklamowej Saatchi & Saatchi.
Na razie wiadomo, że zacznie on pełnić swoją rolę w lecie tegoroku. Nie jest jednak pewne w którym azjatyckim biurze agencjibędzie rezydował Billingsley.
Z kolei na stanowisku dyrektora ds. marki w firmietelekomunikacyjnej Billingsleya zastąpi Spencer McHugh, obecnieszef ds. komunikacji w Orange.
Billingsley po raz pierwszy będzie pracował w agencjireklamowej. W Orange nadzorował on m.in. globalną kampanię marki "Iam" przygotowaną przez agencję Fallon, a także decydował oprzyznaniu budżetu medialnego firmy domowi mediowemu Mediaedge:cia.Wcześniej pracował również w Nokii, Unilever i Coca-Coli.
źródło: Marketing Week
Personalia
Dołącz do dyskusji: Z Orange do Saatchi & Saatchi