YieldRiser otwiera oddział w Brazylii
Firma YieldRiser, działająca w obszarze optymalizacji przychodów z reklamy internetowej, otworzyła swój pierwszy oddział w brazylijskim Rio de Janeiro. Placówką kieruje z z Warszawy Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser w Polsce.
Otwarcie oddziału w Brazylii wpisuje się w długofalową strategię rozwoju firmy oraz dostosowania jej usług dla potrzeb globalnego klienta. Firma zatrudnia na razie trzy osoby. Na rynku brazylijskim firma pracuje dla 10 wydawców.
- Południowoamerykański rynek reklamowy jest stosunkowo młody. Z badań, które prowadziliśmy na kilka miesięcy przed otworzeniem oddziałów, wynika że posiada on ogromy potencjał i oferuje szerokie możliwości reklamowe. Biorąc pod uwagę nasze wcześniejsze doświadczenie z brazylijskimi wydawcami sądzę, że możemy odnieść sukces i pozyskać nowych klientów, nie tylko tych z Brazylii - tłumaczy Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.
YieldRiser ma w swoim portfolio kilkunastu właścicieli witryn z Ameryki Południowej. W ramach rozwoju na rynkach obu Ameryk, firma weźmie w najbliższym czasie udział w targach marketingowo – technologicznych. We wrześniu pojawi się ze stoiskiem na TechCrunch Disrupt w San Francisco, a w październiku - na Futurecom w Sao Paulo.
YieldRiser powstał w 2015 r. Spółka optymalizuje reklamy ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy.
Dołącz do dyskusji: YieldRiser otwiera oddział w Brazylii