SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost na rosyjskim rynku reklamy online

W ubiegłym roku wartość rosyjskiego rynku reklamy internetowejpodwoiła się do poziomu 369 milionów dolarów.

Największą część tego rynku - 57 procent - stanowiły reklamy winternetowych wyszukiwarkach oraz reklamy kontekstowe, na którewydano 210 milionów dolarów - informuje serwis MarketingVOX,powołując się na dane firmy MindShare Interaction.

Pozostałe 43 procent wydatków, czyli 159 milionów dolarów,przeznaczonych zostało na reklamy graficzne.

Według firmy MindShare, w bieżącym roku rosyjski rynek reklamyonline ponownie zanotuje znaczący wzrost, a wydatki sięgną poziomu685 milionów dolarów.

Czołowi reklamodawcy z niektórych branży, wydający swojepieniądze na rosyjskim rynku internetowej reklamy to m.in.:Beeline, Megafon, MTS (komunikacja mobilna), Nissan, Toyota,Peugeot, Volvo (motoryzacja), Nokia (telefony komórkowe), Intel,IBM, Microsoft (technologie) oraz Comstar (telekomunikacja).

źródło: MarketingVOX

Dołącz do dyskusji: Wzrost na rosyjskim rynku reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl