SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napojuizotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańcówmiast.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napójizotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jestdostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjachbenzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic SportsDrink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły powysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania,jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.

Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spotyTVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1,National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.

Kreację kampanii telewizyjnej - zaplanowanej do końca sierpnia -przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania wsieci prowadzi firma Benhauer, a planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl