Szefowa marketingu producenta mięsnego zajmie się marką Kinga Pienińska
Z początkiem grudnia marketing managerką brandu Kinga Pienińska w grupie OSHEE została Karolina Sarnik - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Karolina Sarnik, fot. Linkedin

Karolina Sarnik do OSHEE przeszła z firmy Cedrob Foods, która zajmuje się przetwórstwem mięsnym. Spędziła tam niespełna 2 lata. Początkowo była brand managerką, a jesienią ub.r. została dyrektorką marketingu.
Wcześniej przez 2 lata była brand managerką w firmie Madej Wróbel. Pracowała też w Zakładach Mięsnych Silesia (jako brand managerka), Farmacol (product managerka), Polska Press Grupie (koordynatorka projektów specjalnych w “Dzienniku Zachodnim”).
Personalia
Dołącz do dyskusji: Szefowa marketingu producenta mięsnego zajmie się marką Kinga Pienińska
BRAVO