SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem, rekordowy tydzień Eurosport 1. „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, udział tzw. „wielkiej czwórki” zmniejszył się o 1,68 pkt. proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 7 do 13 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,67 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 13 lutego na antenie stacji obejrzało 2,93 mln widzów (22,53 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,19 mln widzów (emisja 13 lutego; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,18 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 8. były „Wydarzenia” Polsatu (1,98 mln; niedziela).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Trzecie miejsce w ogólnym rankingu zajmuje nadany w TVP2 serial „Na dobre i na złe”. Produkcję w środę w stacji śledziło średnio 2,44 mln widzów, co przełożyło się na 19,67 proc. udziału.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej Jedynki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,73 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 0,96 pkt. proc.

Drugi był Polsat, który miał 8,55 proc. udziału (spadek o 0,07 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,08 proc. (w dół o 0,24 pkt. proc.). Z kolei wynik czwartego TVN wyniósł 7,28 proc. (- 0,41 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,32 proc. do 32,64 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział spadł o 0,31 pkt. proc. do 5,20 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 4,45 proc. udziału; + 0,28 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 13. na 14. miejsce spadł Polsat News (1,55 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).

Z piętnastej na dziesiątą lokatę awansował Eurosport 1, którego wynik w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,74 pkt. proc. do 2,21 proc. To jeden z najlepszych tygodniowych udziałów stacji w historii nadawania. Eurosport 1 w zeszłym tygodniu obszernie relacjonował igrzyska olimpijskie z Pekinu.

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, rekordowy tydzień Eurosport 1. „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe” hitami

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lech
Piękny wynik Eurosportu. Szczere gratulacje!
odpowiedź
User
Do redakcji
Czy podsumowanie tygodnia za pierwszy tydzień lutego również się pojawi?
Pozdrawiam, Wierny Czytelnik.
odpowiedź
User
Poldek
Słabe podsumowanie. Brakuje danych z grup komercyjnych. Ciężko ocenić więc trendy.
odpowiedź