Wunderman dla Lufthansy
Lufthansa wybrała agencję Wunderman do obsługi jej brytyjskiego budżetu marketingu bezpośredniego.
Agencja zdobyła budżet bez postępowania przetargowego. Jej zadaniem będzie przygotowanie dla marki linii lotniczych wielu kampanii z zakresu business-to-business (B2B) i business-to-consumer (B2C). Będzie ona także pracować przy niektórych cyfrowych kampaniach B2B.
Pierwszym zadaniem Wunderman będzie promocja programu lojalnościowego linii o nazwie 'Miles and More', dzięki któremu pasażerowie mogą zdobywać tzw. "Air Miles" za przeloty samolotami, korzystanie z kart kredytowych, a także zakupy dokonywane w sklepach Lufthansy. W mającym około 16 milionów członków programie uczestniczą również inni przewoźnicy, m.in. Star Alliance i Swiss International Airlines.
Lufthansa współpracuje z Wunderman również przy swoim budżecie marketingu bezpośredniego na rynku niemieckim. Ostatnio agencja zdobyła także podobny budżet hiszpańskiego giganta telekomunikacyjnego Telefonica oraz rozszerzyła współpracę z firmą Nokia.
Dołącz do dyskusji: Wunderman dla Lufthansy