WPP przejmuje dostawcę technologii mobilnych NN4M
Holding reklamowy WPP przejmuje dostawcę technologii mobilnych NN4M. Akwizycja ma wzmocnić ofertę handlową spółki Wunderman Thompson.
Holding reklamowy WPP ogłosił, że jego spółka Wunderman Thompson przejęła NN4M, wiodącego partnera w handlu mobilnym dla globalnych marek.
Oferując innowacyjne usługi handlowe dla sprzedawców detalicznych, NN4M zapewnia swoim klientom połączone, oparte na doświadczeniu rozwiązania w kanałach mobilnych i sklepowych.
Przejęcie jest zgodne ze strategią przyspieszonego wzrostu WPP i ukierunkowanym podejściem do fuzji i przejęć, aby wykorzystać istniejące możliwości w obszarach wzrostu, takich jak technologie marketingowe i handel elektroniczny.
Będąc częścią Wunderman Thompson Commerce, NN4M wzmocni wielokanałową ofertę globalnej firmy doradczej ds. handlu elektronicznego. NN4M tworzy dedykowane aplikacje handlowe dla marek w wielu punktach styku, w tym na smartfonach, tabletach, aplikacjach i sklepach.
James Westoby, dyrektor generalny Wunderman Thompson Commerce UK, powiedział: - Przejęcie NN4M pozwala Wundermanowi Thompsonowi zrobić znaczący krok naprzód w realizacji naszej długoterminowej strategii międzykanałowej. Dodanie dodatkowej wiedzy na temat mobilności znacznie wzmocni naszą wielokanałową ofertę online i pozwoli nam dostarczać coraz bardziej wyrafinowane i wydajne rozwiązania na najbardziej zaawansowanej platformie aplikacji na rynku. Daje nam również silną pozycję do inspirowania rozwiązań dla klientów, które wspierają łączone podróże cyfrowe i sklepowe, tworząc hybrydowe doświadczenia, które oferują zaangażowanie na każdym etapie podróży klienta.
Firma NN4M z siedzibą w Edynburgu zatrudnia 50 osób na wielu rynkach i w wielu regionach. Współpracuje z jednymi z największych marek handlowych, w tym Selfridges & Co., Nestlé i River Island.
Dołącz do dyskusji: WPP przejmuje dostawcę technologii mobilnych NN4M