Wrześniowy raport firmy Observer nt. internetu
Wrzesień nie okazał się najaktywniejszym reklamowo miesiącemmijających trzech kwartałów. Zaobserwowano jednak wyraźny wzrostaktywności reklamodawców po przerwie wakacyjnej.
Jak pisze Observer ten sezonowy trend zapowiada późno jesienne izimowe żniwa dla interaktywnych agencji i domów mediowych.
Najwięcej w internecie zaobserwowano reklam autopromocyjnych:Onet, WP i Interia. Następnym najpopularniejszym brandem okazał sięBank BPH reklamujący Szybkie Kredyty dla Firm i FunduszeInwestycyjne. Sektor finansowy w pierwszej dwudziestcereprezentowały jeszcze: mBank, PKO BP, Open Finance i BankMillennium.
Bezpośrednio za BPH uplasowali się operatorzy komórkowi: Orangei Plus, kilka miejsc dalej znalazł się Play. Orange główny nacisk wdziałaniach internetowych położył na promocję swojego e-sklepu. PTKCentertel reklamował biznesową taryfę "Równe stawki dla firm". Plusto przede wszystkim oferta dla biznesu - "Taryfa elastyczna", alerównież reklama wizerunkowa z wykorzystaniem SiatkarskiejReprezentacji Polski. Play promował ofertę MIX i Multimedia dlaużytkowników swojej sieci.
Najaktywniejszymi przedstawicielami mediów były telewizje TVP iTVN. Polsat znalazł się na początku czwartej dziesiątki rankingu.Telewizja Publiczna najintensywniej reklamowała program PrzebojowaNoc, a TVN poranną audycję Dzień Dobry TVN.
Pierwszą dziesiątkę najaktywniejszych marek zamyka Skoda. Jakpisze Observer wysoka aktywność czeskiej marki to wynik kampaniiwizerunkowej nowej Fabii, dedykowanej paniom.
Aktywnie we wrześniu prezentował się też Reebok. Kampania zgwiazdami światowego sportu - "Każdy z nas ma dwie twarze",uplasowała go w pierwszej dwudziestce najaktywniejszychreklamodawców września.
Dołącz do dyskusji: Wrześniowy raport firmy Observer nt. internetu