Warsaw Business Journal Observer zmienia się w Warsaw Business Journal. Morten Lindholm redaktorem naczelnym
Grrupa Valkea Media, wydawca anglojęzycznego miesięcznika biznesowego Warsaw Business Journal Observer, przeprowadziła relaunch magazynu, zmieniając nazwę na Warsaw Business Journal. Funkcję redaktora naczelnego objął dotychczasowy wydawca Morten Lindholm. Zastąpił Jacka Ciesnowskiego, który rozstał się z wydawnictwem.
Magazyn zyskał nowy logotyp i nowy układ, który nawiązuje do wydawanego w poprzednich latach tygodnika o tym samym tytule. Wewnątrz miesięcznika znajdują się zarówno autorskie treści, jak i opracowania i wywiady o tematyce biznesowej. Pismo ma stanowić rozszerzenie newsów publikowanych na stronie internetowej wbj.pl.
Nowa odsłona Warsaw Business Journal skupiona jest na sektorze nieruchomości, zmianach na rynku pracy, rozwoju technologii, social mediów oraz na lifestyle’u. Do współpracy zaproszono specjalistów z zakresu nieruchomości i prawa.
- Naszym głównym celem jest pokazywanie światu ważnych i interesujących treści na temat polskiego biznesu, gospodarki i ludzi tu mieszkających. Chcemy przedstawiać czytelnikom wydarzenia, historie, firmy i osoby, które z sukcesem tworzą polski rynek. Poprzez analizy i rozmowy z liderami biznesu prezentujemy najważniejsze trendy i kluczowe sektory polskiej gospodarki - mówi Morten Lindholm, redaktor naczelny Warsaw Business Journal.
Miesięcznik, wraz z rocznikami „Book of Lists”, „Made in Poland” i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod marką Warsaw Business Journal Group. Dystrybuowany jest w sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy.
Cena pisma wynosi 24,50 zł. Nakładu wydawca nie podaje.