Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland
Miasto Wrocław nawiązało współpracę z Clear Channel Poland w zakresie promocji miasta na nośnikach należących do firmy.
Zaplanowaną na rok współpracę rozpoczyna kampania związana z obchodami Dnia Życzliwości, który przypada 21 listopada.
Spoty prezentujące inicjatywy miasta będą pojawiać się w sieci City Digital w ramach 15 kampanii lokalnych oraz 3 ogólnopolskich, które obejmą, prócz Wrocławia: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice oraz Łódź.
Materiały będą wyświetlane na nośnikach digitalowych w atrakcyjnych lokalizacjach. Zasięg całego projektu to miejska, ogólnopolska sieć City Digital, nośniki w 13 galeriach, a także duże ekrany.
- Cieszymy się, że to właśnie Wrocław, jako pierwsze miasto w Polsce, będzie miało możliwość prezentacji materiału na tak szeroką skalę na digitalach. Projekt ten wpisuje się w wizję nowoczesnego i inteligentnego miasta. Dzięki kampaniom na nośnikach Clear Channel Poland, będziemy jeszcze bliżej naszych mieszkańców - mówi Robert Bednarski, dyrektor biura SmartCity i Zarządzania Projektami UM Wrocławia.
Nośniki cyfrowe Clear Channel zaliczą swój „debiut” 9 listopada, przy okazji organizowanej na ogólnopolską skalę kampanii z okazji Dnia Życzliwości. Hasło tegorocznej edycji „Dobre słowo – podaj dalej” zachęca do dzielenia się dobrym słowem, posługiwania się pozytywnym komunikatem i doceniania siły płynącej z ich stosowania.
Dołącz do dyskusji: Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland