“Women's Health” ze sprzedażą na poziomie 81 tys. egz. Drugi numer już na rynku
Pierwszy numer nowego lifestylowego pisma dla kobiet “Women's Health” (Motor-Presse Polska) sprzedał sie w liczbie 80 881 tys. egz. - wynika z danych wydawcy. Na rynku jest już drugie wydanie tytułu.
- Nie spodziewaliśmy się, że będzie aż tak dobrze - komentuje wyniki sprzedaży pierwszego wydania „Women’s Health” (ukazało się w kwietniu br.) Krzysztof Komar, prezes Motor-Presse Polska. - Na dodatek reklama była minimalna, głównie w naszych magazynach i w radiu oraz na Facebooku, gdzie profil „WH” miał największą wśród magazynów dynamikę wzrostu - dodaje Komar. Jego fanpage ma już ponad 14 tys. fanów.
Od końca sierpnia w sprzedaży jest drugie wydanie „Women’s Health”. Nowością w nim jest 16-stronicowa sekcja "Osobisty trener", w której prezentowane są programy treningowe i dietetyczne. - Kobiety, które czytywały "Men's Health" zgłaszały potrzebę bardziej zaawansowanych programów treningowych. Od trzeciego numeru ten dział będzie drukowany na innym papierze - mówi Komar.
Na okładce drugiego wydania znalazła się aktorka Katarzyna Maciąg, a w środku znaleźć można jej porady na temat życia w zgodzie z sobą i otoczeniem. Poza tym numer zawiera materiały dotyczące m.in. metod antykoncepcji, problemu bezsenności czy dopasowania koloru włosów do cery.
Numer ma 148 stron, ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. Wspiera go kampania reklamowa, realizowana głównie w tytułach wydawcy i w radiu.
Na razie „Women’s Health” będzie się ukazywać w cyklu dwumiesięcznym. - Trzecie wydanie wchodzi do sprzedaży 25 października i będzie zawierało duży dodatek o styl. Jeszcze nie podjęliśmy decyzji, kiedy „WH” stanie się miesięcznikiem, ale myślę, że to nastąpi niedługo - mówi nam Komar. Redaktor naczelną pisma jest Aneta Martynów.
„Women's Health” wydawany jest na licencji wydawnictwa Rodale Inc. Tytuł powstał w USA w 2005 roku jako siostrzany magazyn „Men's Health” (w Polsce wydaje go właśnie Motor-Presse Polska). Obecnie „WH” ma już 17 edycji na świecie.
Motor-Presse Polska poza „Women’s Health” i „Men’s Health”, ma w portfolio takie tytuły jak ”Motocykl”, ”Runner’s World”, ”Auto Motor i Sport” oraz ”Ciężarówki i autobusy”.
Dołącz do dyskusji: “Women's Health” ze sprzedażą na poziomie 81 tys. egz. Drugi numer już na rynku