Woda Jurajska z logo TVP ABC. Będą kolejne produkty
Znak towarowy kanału TVP ABC pojawił się na nowej serii wody mineralnej Jurajska. TVP prowadzi negocjacje z kolejnymi podmiotami zainteresowanymi wykorzystaniem wizerunku stacji. Nie ujawnia przychodów z tego tytułu.
Na produktach z nowej serii wody mineralnej Jurajska Junior (produkowanej przez firmę Jurajska) znalazła się grafika z bohaterami kanału TVP ABC: Anakondą, Bocianem i Cielaczkiem. Widnieje tam też logo samej stacji. Wcześniej pojawiło się ono na maskotkach, kartach do góry, książeczkach czy grze edukacyjnej. Wydawnictwo Edipresse Polska w marcu br. wprowadziło zaś do sprzedaży miesięcznik edukacyjny „TVP ABC”.
Obecnie Biuro Handlu negocjuje kilka kolejnych umów na wykorzystanie znaku towarowego dziecięcej stacji. Rozmowy toczą się z producentami artykułów spożywczych, gier, zabawek czy przyborów szkolnych.
Telewizja Polska nie ujawnia, jak duże przychody czerpie z udzielania licencji na wykorzystanie znaku towarowego TVP ABC.
Kanał TVP ABC ruszył 15 lutego 2014 r. Stacja dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej, a także w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lipcu br. udział kanału w rynku wyniósł 0,60 proc.
Dołącz do dyskusji: Woda Jurajska z logo TVP ABC. Będą kolejne produkty