Billie Eilish w spocie T-Mobile chce obalać stereotypy dotyczące generacji Z
W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, rozpoczęła współpracę z piosenkarką Billie Eilish. Akcja ma na celu obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inspirujących inicjatyw młodych osób.
Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja.
W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish.
- Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale - potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy - skomentowała Billie Eilish.
- Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię. Podjęliśmy współpracę z Billie i grupą osób z jej pokolenia, aby pokazać, jaka moc drzemie w generacji, która już teraz definiuje naszą przyszłość - dodaje Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska:
Billie Eilish głosem kampanii Deutsche Telekom
W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz przedstawicielami młodego pokolenia (16-25 lat). W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób - od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa.
Film, wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19, "to celebracja osiągnięć i zaangażowania generacji Z, jak również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i ich podejścia do technologii" - jak podała firma w komunikacie.
Przykłady projektów realizowanych przez generację Z oraz informacje o kampanii #WhatWeDoNext dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom - Electronic Beats.
Prawie wszystkie sceny w filmie zostały nakręcone w Warszawie. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films we współpracy z Saatchi&Saatchi London oraz domem produkcyjnym Somesuch. Za zdjęcia odpowiadał Mátyás Erdély. Produkcja powstała w ramach 3 dni zdjęciowych i kilkunastu lokacji przed wybuchem pandemii. Wzięło w niej udział kilkudziesięciu infuencer'ów, aktorów i statystów wybranych podczas międzynarodowego castingu.
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: Billie Eilish w spocie T-Mobile chce obalać stereotypy dotyczące generacji Z