Wizyty u fryzjera z mopsem w pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej a2mobile (wideo)
Operator telekomunikacyjny Aero2 rozpoczął właśnie pierwszą kampanię reklamową w telewizji. Działania reklamowe, przygotowane we własnym zakresie, wspierają sieć a2mobile.
Aero2 rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię reklamową promującą ofertę komórkową a2mobile. W kampanii wykorzystywane są cztery różne spoty przybliżające markę i ofertę a2mobile.
Równolegle Aero2 prowadzi kampanię opartą na sponsoringu programów telewizyjnych przez markę a2mobile.
Za projekt i kreację reklam odpowiada dział marketingu Aero2, ich reżyserem jest Jan Jagielski. Za produkcję spotów odpowiada spółka TFP, planowaniem i zakupem mediów zajęło się biuro reklamy Polsat Media.
a2mobile jest marką, pod którą Aero2 oferuje kompleksowe usługi telekomunikacyjne. Pod koniec listopada br. spółka dostała zgodę prezesa UKE o zmianie rezerwacji częstotliwości, dzięki czemu będzie świadczyć usługi darmowego internetu mobilnego przez kolejne lata. Kilka tygodni temu operator rozpoczął akcję reklamową pod hasłem „Rozdajemy Gigabajty”.
Dołącz do dyskusji: Wizyty u fryzjera z mopsem w pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej a2mobile (wideo)