SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizaz mimo spadku nadal liderem stron o modzie i urodzie. Duże wzrosty Elle.pl, Vouge.pl i Styl.fm (TOP10)

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o tematyce modowo-urodowej pozostaje Wizaz.pl, przy czym w czerwcu zanotował spory spadek odwiedzalności. Natomiast mocno wzrosła odwiedzalność witryn Elle.pl, Vouge.pl i Styl.fm.

W czerwcu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 1,93 mln użytkowników (czyli 7,1 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), którzy wykonali tam 13,65 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

W sekcji o modzie i urodzie na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) 1,92 mln internautów wygenerowało 3,82 mln odsłon, natomiast Elle.pl (Burda Media Polska) miało 1,6 mln użytkowników i 9,87 mln odsłon.

Pod względem liczby odsłon zdecydowanym liderem jest Maxmodels.pl (Grupa Interia.pl), w którym, 291,7 tys. użytkowników wykonało w czerwcu 41,39 mln odsłon, każdy średnio 141,9. Z pozostałych witryn tylko Styl.fm (Digital Avenue) przekroczył poziom 10 odsłon na odwiedzającego - 724,6 tys. internautów wygenerowało tam 8,05 mln odsłon (każdy przeciętnie 11,1).

W rankingu oprócz Elle.pl są trzy witryny marek prasowych. Avanti24.pl (Agora) zanotowało 948 tys. użytkowników i 2,68 mln odsłon, Vogue.pl (Visteria) - 774,4 tys. odwiedzających i 1,7 mln odsłon, a Glamour.pl (Burda Media Polska) - 739,5 tys. użytkowników i 5,79 mln odsłon. Marka „Avanti” działa już tylko w internecie, miesięcznik o tej nazwie zniknął z rynku w maju, tak samo jak „Logo”.

Na Zeberka.pl (Marquard Media Polska) 452 tys. internautów wykonało 1,27 mln odsłon, a na Lamode.info - 375,6 tys. użytkowników i 390,1 tys. odsłon.

Rekordowy wzrost Elle.pl

Dziewięć czołowych serwisów (Lamode.info przed rokiem zanotowało zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona oszacowana w badaniu Gemius/PBI) w czerwcu br. miało łącznie 9,39 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 88,23 mln odsłon, a rok wcześniej - 7,69 mln odwiedzających i 78,49 mln odsłon. Tym samym zyskały rok do roku 1,7 mln użytkowników (22,1 proc.) i 9,74 mln odsłon (12,4 proc.).

Wizaz.pl zanotował spadek o 450,2 tys. użytkowników (18,9 proc.) i 1,64 mln odsłon (10,7 proc.), a na Zeberka.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 55,7 tys. (14,1 proc.) liczba odsłon zmalała o 1,54 mln (54,8 proc.).

Pozostałe witryny osiągnęły wzrosty odwiedzalności. Sekcja modowo-urodowa Onetu zyskała 475,2 tys. użytkowników (32,8 proc.) i 614,9 tys. odsłon (19,2 proc.), Elle.pl - 515,6 tys. odwiedzających (47,4 proc.) i 3,11 mln odsłon (45,9 proc.), a Avanti24.pl - 100,4 tys. użytkowników (11,8 proc.) i 690,9 tys. (34,6 proc.).

Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowały Vogue.pl i Styl.fm. W pierwszym serwisie przybyło 380,7 tys. internautów (96,7 proc.) i 625,6 tys. odsłon (58,4 proc.), a w drugim - 409 tys. użytkowników (129,6 proc.) i 2,07 mln odsłon (34,5 proc.).

Na Glamour.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 77 tys. (11,6 proc.), a liczba odsłon o 1,7 mln (41,6 proc.), natomiast Maxmodels.pl zyskał 133,6 tys. użytkowników (84,4 proc.) i 4,12 mln odsłon (11,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Wizaz mimo spadku nadal liderem stron o modzie i urodzie. Duże wzrosty Elle.pl, Vouge.pl i Styl.fm (TOP10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:p
poprawcie ten vouge w tytule
odpowiedź
User
Jakiś Redaktor
poprawcie ten vouge w tytule

Bot opublikował, redakcja śpi. Rano poprawią :-)
odpowiedź
User
Hahaha
Przenieśli ruch z Wizażu do ELLE żeby udowodnić jakim wielkim sukcesem jest zmiana pani M na inna panią M
odpowiedź