Wirtualny Doradca pojawia się na stronach trzech wydawnictw
Trzy wydawnictwa z branży marketingu i IT: AdPress, Migut Media iIPM wprowadzają na swoje strony internetowe Wirtualnego Doradcę -program typu chatterbot opracowany przez firmę StanuschTechnologies. Aplikacja wykorzystująca techniki sztucznejinteligencji odpowiada w języku naturalnym na pytania internautów.
Wydawnictwo AdPress wyposaży wprowadzanego do portalu BriefWirtualnego Doradcę w bazę informacji na temat współczesnegomarketingu obejmującą ponad 2 tys. faktów, definicji orazprzykładów. Aplikacja zindeksuje też zasoby tej stronyinternetowej.
Wersja Wirtualnego Doradcy wprowadzana przez Migut Media będzienatomiast kojarzyć pewne fakty i samodzielnie odpowiadać napytania, które nie są wpisane w program komputerowy sterującywirtualną postacią. Aplikacja zostanie wyposażona w dane zawarte wRaporcie Teleinfo 1000 oraz magazynie IT Reseller, dzięki czemuinternauci korzystający z witryn czasopism Migut Media będą mogli wjęzyku naturalnym zapytać o szczegółowe informacje dotyczącenajwiększych firm branży IT.
Z kolei IPM, wydawnictwo prowadzące sześć magazynów branżowychoraz cztery serwisy internetowe dla sektora B2B, wykorzystasemantyczną wyszukiwarkę internetową Wirtualnego Doradcy, którabędzie stale przeszukiwała zasoby serwisów i nawigowała po ichtreści. Ponadto program będzie posiadał wiedzę na temat samej firmyi jej oferty.
Dołącz do dyskusji: Wirtualny Doradca pojawia się na stronach trzech wydawnictw