Wirtualna Polska po przejęciu NextWeb Media z nową ofertą reklamową serwisów o zdrowiu
Grupa Wirtualna Polska udostępniła nową ofertę produktów reklamowych w segmencie zdrowia i zdrowego stylu życia. Obejmuje ona dotychczasowe strony WP oraz serwis ABCzdrowie.pl, należący poprzednio do Grupy NextWeb Media.

Nowa oferta, nosząca nazwę Zdrowie 360, jest oparta na autorskich formatach reklamy natywnej, takich jak Power Content, content marketingu i zaawansowanym technologiach wykorzystujących big data.
- Zdefiniowaliśmy blisko tysiąc kontekstów tematycznych dla marek, dzięki czemu dysponujemy jedynym na rynku rozwiązaniem do precyzyjnego targetowania reklamy do pacjentów i osób zainteresowanych tematyką zdrowia. Wykorzystanie kontekstów gwarantuje optymalne dopasowanie nie tylko przekazu promocyjnego, ale i treści do potrzeb klientów. Pozwala to na uzyskanie kilka razy wyższej efektywności reklamy, przekłada na zwiększenie zaangażowania użytkowników i ma znaczący wpływ na podejmowane przez nich decyzje zakupowe - wylicza Jakub Zieliński, dyrektor obszaru zdrowie i parenting w Grupie Wirtualna Polska.
Na początku czerwca br. Grupa WP za ok. 20 mln zł kupiła Grupę NextWeb Media, wydawcę m.in. serwisu ABCzdrowie.pl, który w czerwcu zanotował 2,85 mln użytkowników i 18,5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Razem z dotychczasowymi stronami Wirtualnej Polski o tej tematyce, serwisy zawarte w ofercie Zdrowie 360 miały w czerwcu 4,2 mln użytkowników i 30,6 mln odsłon krajowych.
W I kwartale br. Grupa Wirtualna Polska zanotowała 67,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 62,9 mln zł ze sprzedaży reklam, 10,7 mln zł zysku operacyjnego i 495 tys. zł straty netto (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska po przejęciu NextWeb Media z nową ofertą reklamową serwisów o zdrowiu