Wiosenna odsłona kampanii Domoteki
Agencja Mather Communications przygotowała kolejną odsłonę kampaniidla Domoteki (Inter IKEA) promującą najnowsze trendy w designiemebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz.
Idea kreatywna jest rozwinięciem rozpoczętej w zeszłym rokukampanii, opartej na aranżowaniu przestrzeni za pomocą elementówdekoracji wnętrz zestawionych ze sobą tak, by wspólnie zabierałyodbiorcę w wyimaginowaną podróż zgodnie z leitmotivem całejkampanii "W 80 sklepów dookoła domu". Kampania pod hasłem "Nowetrendy na horyzoncie" wykorzystuje modny obecnie trend wewzornictwie oparty na łączeniu intensywnych kolorów z silnymiakcentami w kolorystyce "starego" złota.
Kampania obejmuje outdoor na terenie Warszawy i okolic orazprasę ogólnopolską magazyny poruszające temat designu mebli iwyposażenia wnętrz oraz prasę kobiecą. Dodatkowo wspierana jestprzez kampanię mobilną, broszurę sprzedażową i materiały BTL.
Czas trwania kampanii zaplanowano na marzec i kwiecień.
Koncept przygotował team kreatywny Robert Sitko i MałgorzataJóźwik, a projekt nadzorowała Małgorzata Drzewiecka - accountexecutive we współpracy z Justyną Sobieraj - account manager.
Dołącz do dyskusji: Wiosenna odsłona kampanii Domoteki