„Wiesz, co jesz” w telewizyjnych reklamach żywności Primavika (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów żywnościowych marki Primavika. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Wiesz, co jesz”, odpowiadają firmy Marketing & PP Solution i Mediapol.
Kampania Primaviki jest oparta na billboardach sponsorskich, emitowanych m.in. w TVN, TVP1 i TVP2, przy produkcjach takich jak „Barwy szczęścia” i „Czas honoru”.
Spoty podkreślają, że artykuły żywnościowe marki Primavika są produkowane z surowców z rodzimych i sprawdzonych źródeł, a także niemodyfikowane genetycznie i nie zawierają cholesterolu, konserwantów, sztucznych barwników i ani aromatów.
Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Marketing & PR Solution, a zakupem mediów - dom mediowy Mediapol.
Dołącz do dyskusji: „Wiesz, co jesz” w telewizyjnych reklamach żywności Primavika (wideo)