„Wielkie nieba” w promocji LOT-u (wideo)
PLL LOT rozpoczyna promocję pod hasłem „Wielkie nieba” obejmującą całą siatkę połączeń realizowanych przez firmę. Ofertę wspierają działania reklamowe przygotowane przez DDB Warszawa i Universal McCann.

Promocja „Wielkie nieba” obejmuje obniżki cen sięgające 50 proc. na loty w klasie ekonomicznej od 2 listopada br. do 22 marca przyszłego roku (z wyjątkiem okresu świąteczno-noworocznego) na wszystkie połączenia realizowane przez PLL LOT do ponad 40 miast z całego świata.
Oferta obowiązuje do niedzieli 19 października.
- Chcemy zachęcić konsumentów do podróżowania nie tylko w wakacje i dodawania nowych ciekawych punktów do prywatnych map podróży - tłumaczy Marta Glinka, dyrektor marketingu LOT-u.
Promocję wspierają reklamy w internecie, radiu, prasie oraz kanałach własnych LOT-u. Kampania jest prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii i USA.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, a doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Wielkie nieba” w promocji LOT-u (wideo)