SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Widzew Łódź reklamuje karnety na wiosnę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierając sprzedaż karnetów Widzewa Łódź na wiosenną rundę rozgrywek piłkarskich. Akcję przygotował dział marketingu klubu wspólnie z firmami Muddy Hill Productions, BlueArena i Practum Consulting.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa karnetów na wiosenne mecze Widzewa Łódź podkreśla emocje, jakie można przeżyć podczas tych spotkań. – Tradycyjnie już oferujemy zniżki na karnety i bilety dla kobiet, dzieci oraz osób starszych, natomiast pozostali kibice mogą korzystać z rabatów w ramach programów lojalnościowych, w tym zniżek za kontynuację czy też możliwości kupienia karnetu za symboliczną złotówkę w promocji „Jest nas coraz więcej” – opisuje Marcin Animucki, prezes klubu.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TV Toya i TVP3 Łódź), Radio Eska, internet (WP.pl, witryny lokalne, kibicowskie strony Widzewa, serwis Widzew.pl), outdoor (telebimy w Łodzi) oraz 4 łódzkie lokale Sphinx i Wook (działania oparte na komunikacji bluetooth).


 

Kreację kampanii przygotował dom mediowy Muddy Hill Productions, za realizację działań odpowiada dział marketingu Widzewa Łódź, system do emisji bluetooth udostępnia firma BlueArena, a działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting. Akcja potrwa do końca marca.

Dołącz do dyskusji: Widzew Łódź reklamuje karnety na wiosnę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl