Wasowski i Szczęśniak reklamują BossaFX.pl od DM BOŚ (wideo)
Trwa kampania reklamowa Domu Maklerskiego BOŚ z udziałem Grzegorza Wasowskiego i Sławomira Szczęśniaka. Akcję - reklamującą oferowaną przez ten dom platformę BossaFX.pl - przygotowały firmy WM Media, Equinox i ENA.
Kampania Domu Maklerskiego BOŚ zachęca do inwestowania na rynku forex, promując oferowaną inwestorom przez ten dom platformę internetową BossaFX.pl. – W ub.r. byliśmy pierwszym bankowym domem maklerskim, który uruchomił taki serwis i od razu spotkał się on z dużym zainteresowaniem inwestorów - przekonuje Joanna Szachewicz, kierownik sekcji marketingu DM BOŚ. - Obecna kampania to kolejna odsłona działań promujących tę platformę - dodaje.
Bohaterami reklam BossaFX.pl i DM BOŚ są znani satyrycy i piosenkarze Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak, którzy tym razem przekonują, że granie na forexie zapewnia powodzenie u kobiet. Wasowski i Szczęśniak poprzednio promowali m.in. Link4, w którego reklamach występowali w latach 2008-2009 (zobacz jeden z tych spotów).
Kampania BossaFX.pl i DM BOŚ jest skierowana głównie do osób w wieku powyżej 35 lat, które mają doświadczenie w inwestowaniu i szukają różnorodnych sposobów na zagospodarowanie wolnych środków. Jednocześnie akcja ma zachęcić początkujących inwestorów. - Chcemy też podkreślić nasz profesjonalizm oraz wysoką jakość obsługi, a także wyspecjalizowaną ofertę - opisuje Joanna Szachewicz.
Akcja od 23 maja jest prowadzona w telewizji (głównie kanały biznesowe i informacyjne) oraz internecie (serwisy biznesowe i finansowe). Kreacją i produkcją kampanii - zaplanowanej do 22 czerwca - zajęła się firma WM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Equinox (telewizja) i agencja ENA (internet).
Dołącz do dyskusji: Wasowski i Szczęśniak reklamują BossaFX.pl od DM BOŚ (wideo)