SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wąsaty wuj mBanku (wideo making of)

Jak przygotowano emitowane tej jesieni reklamy eKonta w mBanku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

Kampania mBanku rozpoczęta drugiej w połowie września br. reklamowała eKonto. Koncepcja kreatywna opierała się na przeciwstawieniu tego rachunku tradycyjnym ofertom bankowym. W reklamach symbolizowali je charakterystyczny wąsaty wuj oraz używane przez innych bohaterów określenie „po wuju” (zobacz spot).





Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmowała kina, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media zaplanował dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Wąsaty wuj mBanku (wideo making of)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
i jakaś konkluzja może?
odpowiedź
User
??
Kampania słaba - po prostu "po wuju". A making of żenujący.
odpowiedź
User
shamen
wulgarne hasło, wsiowa reklama, ekipa jeszcze bardziej wsiowa
odpowiedź