Warszawski ZTM chce mieć nowe logo za 70 tys. zł
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej prowadzi konkurs na nowy logotyp ZTM. Nagrodą w nim jest 70 tys. zł.
W konkursie zostanie wybrane nowe logo dla systemu komunikacji miejskiej w Warszawie, które będzie identyfikowało usługi komunikacyjne realizowane na zlecenie Miasta Stołecznego. Obecnie w przestrzeni miejskiej równolegle funkcjonują trzy logotypy ZTMu, używany jest również symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”.
Przedstawiciele ZTM tłumaczą, że w związku z tym konieczne jest ujednolicenie oznakowania.
Konkurs ma charakter otwarty i będzie przebiegać w dwóch etapach.
Na podstawie nadesłanych do 17 lipca br. w pierwszym etapie portfolio, jury w ciągu czterech kolejnych dni wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania wstępnych koncepcji logotypu. Autorzy projektów dostaną na tym etapie po 2 tys. zł. Będą mieć czas do 4 września. Trzy dni później ZTM i STGU wybiorą autora zwycięskiego logotypu.
Portfolio i projekty oceni jury, w którego skład oprócz przedstawicieli ZTM-u, wchodzą: Magdalena Ponagajbo z Mamastudio, Emilka Bojańczyk z Podpunkt, Andrzej Budek, prof. Piotr Garlicki, dr hab. Dawid Korzekwa, profesor ASP.
Dołącz do dyskusji: Warszawski ZTM chce mieć nowe logo za 70 tys. zł
Brzmi trochę jak za "dobrej" zmiany władzy :P