Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)
Marka odzieżowa Diesel rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię. Jej głównym elementem jest trwający ponad dwie minuty spot pod hasłem „Go with the flaw”. To pierwsza reklama autorstwa agencji Publicis Italy.
W nowej reklamie Diesel kwestionuje to, co perfekcyjne i idealne, podkreślając istotę tego, co nie jest doskonałe.
W dwuminutowym spocie reklamowym marketer łączy film z klipami modeli tańczących w miejskim krajobrazie. Podczas zbliżeń ich postaci widoczne są pewne ich niedoskonałości, wady. Takie, jak np. zez, aparat na zębach, duże uszy. Inni mają blizny na skórze. Mimo to są doskonali w tym, co robią i jednocześnie beztroscy.
Spot ma zwracać uwagę na to, że ludzie doskonali są nijacy. Że to właśnie skazy, blizny i niedoskonałości powodują, że zostają zapamiętani, bo te wady właśnie ich wyróżniają. Marka chce w ten sposób powiedzieć: „rób to, co chcesz, nawet jeżeli to nie jest idealne”, „znajdź trochę męstwa i odwagi, by z dumą znosić i akceptować swoje wady”.
- Miałem 15 lat, kiedy po raz pierwszy sam uszyłem sobie dżinsy. Nie były doskonałe. Ale były wyjątkowe i niepowtarzalne, tak jak to wszystko co jako marka Diesel zrobiliśmy do tej pory - powiedział Renzo Rosso, założyciel Diesla. Dodał, że zawsze był zainteresowany wszystkim co niedoskonałe, bo niedoskonałość pozwala się wyróżnić z tłumu.
Reżyserem filmu jest Francois Rousselet. Tłem muzycznym reklamy jest utwór „Non, je ne regrette rien” Edith Piaf.
Dołącz do dyskusji: Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)