W walce o Skype'a Microsoft pokonał Google. Facebook nie był zainteresowany
W licytacji o Skype'a Microsoft rywalizował z Google, którego ofertę przebił dwukrotnie. Komunikatorem internetowym wcale nie był zainteresowany tymczasem Facebook.
Takie informacje podał serwis TechCrunch Europe, powołując się na swoje źródło mające wiedzę o rozmowach związanych z przejęciem Skype'a.
Google miało proponować za komunikator 4 miliardy dolarów. O wysokości oferty internetowego giganta nie wiedział Microsoft, który ostatecznie kupił usługę za 8,5 miliarda dolarów (więcej na ten temat).
Przed transakcją pojawiły się plotki o tym, że Skype znalazł się na celowniku Facebooka i Google (więcej na ten temat). Tymczasem jak podaje TechCrunch, Facebook tak naprawdę w ogóle nie chciał przejmować komunikatora i został wykorzystany do podbicia ceny.
Doniesienia te mogą wskazywać na to, że Microsoft znacznie przepłacił za Skype'a. Czas pokaże czy koncernowi z Redmond się to opłaci.
Dołącz do dyskusji: W walce o Skype'a Microsoft pokonał Google. Facebook nie był zainteresowany