SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W przetargu Toyota Motor Poland zostały dwa domy mediowe

Toyota Motor Poland przedłuża przetarg na swoją obsługę mediową, zapraszając do drugiego etapu dwie firmy. Nie wiadomo, czy jest wśród nich broniący tego budżetu ZenithOptimedia Group.

Przeprowadzenie drugiego etapu przetargu na swoją obsługę mediową Toyota Motor Poland uzasadnia bardzo wysoką jakością merytoryczną ofert, które zaprezentowały trzy zaproszone do konkursu domy mediowe, m.in. ZenithOptimedia Group, który pracuje dla tej firmy od ponad 10 lat.

Ostatecznie przetarg zostanie rozstrzygnięty pod koniec stycznia.

Dołącz do dyskusji: W przetargu Toyota Motor Poland zostały dwa domy mediowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hendrix
Skoro były zaproszone ZED, MEC i Media Direction, a MEC już odpadł, to chyba wiadomo, że ZED jest w tej dwójce...
odpowiedź