Volvo S60: Tak niesamowity, jak tego chcieliście (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa nowego Volvo S60. Akcję pod hasłem „Tak niesamowity, jak tego chcieliście” przygotowały agencje Arnold / Nitro, Brainshop U-boot i K2 Internet oraz dom mediowy Mindshare Polska.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa nowego Volvo S60 podkreśla jego zaawansowanie technologiczne i wyjątkowy charakter. W akcji wykorzystywane są filmy wideo, w których auto poddawane jest czterem próbom: wykrywania pieszych na drodze, testowi łosia, czasu rozpędzania i slalomowi. Celem działań pod hasłem „Tak niesamowity, jak tego chcieliście” jest nagłośnienie wprowadzenia na rynek tego samochodu oraz budowanie jego wizerunku opartego na odwadze, dynamizmie i wyrazistości. Przypomnijmy, że już w połowie maja ruszyła kampania Volvo S60 oparta na interaktywnych broszurach wykorzystujących augmented reality (więcej).
Obecna akcja od 12 lipca obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVP, Polsat i kanały tematyczne, m.in.: TVN Style, TVN 24, TVN Turbo, TVN CNBC, At Media, Discovery, Polsat Sport), radio, prasę (kluczowe tygodniki opinii, prasa biznesowa i branżowa, tytuły life stylowe oraz magazyny flotowe), internet (materiały wideo w serwisach VoD i portalach społecznościowych, reklamy m.in. na gazeta.pl, onet.pl, wp.pl) oraz reklamy w telefonach komórkowych.
Globalną kreację kampanii – zaplanowanej w Polsce do października br. – przygotowała agencja Arnold / Nitro, adaptacją na nasz rynek zajęły się agencje Brainshop U-boot i K2 Internet, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Volvo S60: Tak niesamowity, jak tego chcieliście (wideo)