„Viva wyraźnie inna” - stacja promować będzie nowy wizerunek (wideo)
Pod hasłem „Viva wyraźnie inna” we wtorek 17 lipca br. Viacom rozpocznie kampanię promocyjną odświeżonego kanału Viva Polska. Akcja będzie mieć charakter wizerunkowy, a także promować nowe pozycje programowe jak „Futurama” i „Webnięci”.
Działania obejmą internet, kina, outdoor oraz wybrane stacje Viacom International Media Networks - poza samą Vivą będą MTV Polska i Comedy Central. Kampania potrwa miesiąc.
Kreację internetową na potrzeby akcji przygotowała firma K2 Internet, zaś za pozostałe kreacje odpowiadał nadawca we własnym zakresie. Media zaplanowały dom mediowy Value Media oraz Viacom.
Odświeżona Viva Polska emitować będzie więcej programów niezwiązanych z muzyką, w tym produkcje zagraniczne. Zyska też nową oprawę graficzną oraz logo (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Viva wyraźnie inna” - stacja promować będzie nowy wizerunek (wideo)