Viva Polska stawia na kontent zagraniczny, na razie bez „Weekendowych historii”
W jesiennej ramówce kanału Viva Polska nie pojawi się pilotowany we wrześniu serial scrpited-docu „Weekendowe historie”. Możliwe jednak, że trafi on do ramówki wiosną przyszłego roku. Do tego czasu kanał postawi na produkcje zagraniczne.
Jak już informowaliśmy, od dziś wieczorami w dni powszednie w stacji emitowane będą trzy znane z anteny Comedy Central seriale komediowe: „Jesteś tam, Chelsea?", „Siostrzyczki”, „We dwoje raźniej”. W soboty o 20.00 zaś pojawi sie reality-show "Wyścig po wybiegu" (dowiedz się więcej).
- Przyzwyczajamy widzów do kontentu rozrywkowego. Jesienią i zima ramówka opierać się będzie na zakupach zagranicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Adamska, szefowa programowa kanału Viva Polska.
Polskie produkcje trafić powinny do ramówki Vivy wiosną 2013 roku. Na razie nie zapadła decyzja, czy będą wśród nich "Weekendowe historie" - format scripted-docu, z opowieściami inspirowanymi historiami młodych ludzi Jego dwa odcinki pilotażowe Viva pokazała na przełomie sierpnia i września br. Obejrzało je odpowiednio 106 tys. i 44 tys. widzów przy średnim udziale na poziomie 0,52 proc. (dane odcinków premierowych za Nielsen Audience Measurement).
- Serial miał bardzo dobrą oglądalność, ale to dość kosztowna produkcja - zaznacza Adamska.
Viva Polska zwiększyła liczbę pozycji rozrywkowych kosztem muzyki w lipcu br., gdy kanał zyskał też nowe logo i odświeżoną oprawę antenową (więcej na ten temat).
We wrześniu br. udział Vivy w rynku wyniósł 0,34 proc., co oznaczało spadek o 39,4 proc. względem września ub.r. (zobacz zestawienie topowych stacji muzycznych).
Dołącz do dyskusji: Viva Polska stawia na kontent zagraniczny, na razie bez „Weekendowych historii”
SJP, PWN