“Viva!” łączy swój plebiscyt z akcją charytatywną
“Viva!” (Edipresse Polska) wystartowała z 9. edycją plebiscytu “Viva! Najpiękniejsi”, w którym czytelnicy wybierają najpiękniejszych celebrytów. W tym roku po raz pierwszy towarzyszy mu akcja na rzecz utalentowanych dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych.
Nazwa plebiscytu została zmieniona na „Viva! Najpiękniejsi. I ty możesz sięgnąć gwiazd”. Wszyscy dotychczasowi laureaci konkursu z lat 2002-2010 stworzyli kapitułę, która podjęła decyzję o wyborze dwanaściorga dzieci do programów stypendialnych. Wytypowane dzieci otrzymają pomoc finansową w postaci 12-miesięcznego stypendium. Stypendyści i członkowie kapituły wystąpili razem także w teledysku, który promować będzie akcję.
W tym roku fundatorem stypendium jest Edipresse Polska, które we współpracy merytorycznej z Fundacją Przyjaciółka będzie wspierać rozwój zdolności wybranych stypendystów. Fundusze na następne edycje akcji będą pozyskiwane poprzez SMS-y, licytacje oraz od firm współpracujących z Edipresse.
>>> Rewolucja: “Viva!” została wyprzedzona przez “Galę”
W ramach 9. odsłony plebiscytu czytelnicy “Vivy!” tradycyjnie wybiorą najpiękniejszą i najpiękniejszego. Wśród nominowanych pań znalazły się: Monika Brodka, Doda, Edyta Górniak, Małgorzata Kożuchowska, Joanna Krupa, Monika Kuszyńska, Anna Mucha, Weronika Rosati, Anja Rubik i Małgorzata Socha. Nominowani panowie to z kolei: Piotr Adamczyk, Maciej Dowbor, Krzysztof Hołowczyc, Jan Kliment, Olivier Janiak, Maciej Kurzajewski, Rafał Królikowski, Czesław Mozil, Marcin Prokop i Borys Szyc. Głosować można do 7 stycznia br., a jego wyniki zostaną ujawnione w lutym 2012 roku.
Ogłoszenie dziewiątej edycji plebiscytu „Viva! Najpiękniejsi” miało miejsce na łamach numeru “Vivy!”, który ukazał się w środę 9 listopada br. (wyjątkowo dzień wcześniej). Wydanie ma trzy mutacje: bez dodatku w cenie 5,99 zł, z płytą DVD z filmem Andrzeja Wajdy „Tatarak” w cenie 19,99 zł oraz z filmem DVD „Kwiat pustyni” w cenie 19,98 zł. Łączny nakład wyniósł 260 tys. egzemplarzy.
Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią reklamową obejmującą prasę (tytuły własne Edipresse), internet oraz punkty sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: “Viva!” łączy swój plebiscyt z akcją charytatywną