Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła wizerunkową kampanię reklamową adresowaną do kierowców. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe Mediahub.
Kampania podkreśla, że według tegorocznego badania dwie trzecie kierowców w wieku ponad 40 lat nie wie, że ma wadę wzroku, lub nosi okulary o nieprawidłowej korekcji. Reklamy informują też, że w ub.r. zgłoszono na policję ponad 400 tys. kolizji i wypadków drogowych.
W spocie występuje dwoje pracowników Vision Express znanych z poprzednich reklam firmy. Zachęcają oni do badań wzroku w salonach tej sieci.
Za obsługę marketingową Vision Express odpowiadają agencja reklamowa Walk Creative (kreacja kampanii) oraz dom mediowy MullenLowe Mediahub (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Vision Express zachęca kierowców do badań wzroku (wideo)