Vision Express namawia Polaków do badania wzroku (wideo)
"Wielkie Badanie Wzroku" to tytuł nowej kampanii firmy optycznej Vision Express, skłaniającej do badań okulistycznych w promocyjnej cenie. Akcję przygotowywały Walk i MullenLowe MediaHub.
Spot prezentuje niektóre korzyści dobrego wzroku - komfort czytania i oglądania treści oraz większe bezpieczeństwo na drodze. Vision Express zachęca tym przekazem do wzięcia udziału w ogólnopolskim badaniu wzroku w promocyjnej cenie.
Działania w ramach kampanii prowadzone są w telewizji, radiu, prasie i internecie. Akcja potrwa do 31 marca.
Kreację przygotowała agencja Walk, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Vision Express namawia Polaków do badania wzroku (wideo)
Oczywiście zaproponowano mi badanie wzroku, po którym "pani doktor" tradycyjnie oświadczyła,
że nie widzi żadnych niepokojących zmian tylko potrzebuję nowych okularów...
Niestety nowe okulary za kilkaset złotych nic nie pomogły.
Udałem się więc do prawdziwego okulisty.
Okazało się, że "pani doktor" z Vision Express nie zauważyła 12 mm guza czerniaka w oku.
Uważam, że z powodu zwłoki po badaniu w tym miejscu straciłem wzrok w chorym oku.
Proponuję podchodzić z dystansem do "badań" przeprowadzanych w takich miejscach.