Veneo będzie promować Helio w internecie
Agencja Veneo rozpoczęła współpracę z marką Helio, producentem bakalii, popcornu do mikrofalówki oraz bezglutenowych mas do ciast, polew i dekoracji. Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu marketingu internetowego i media relations.
Celem współpracy jest m.in. zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki oraz umocnienie silnej pozycji firmy na rynku spożywczym.
Veneo zajmie się opracowaniem strategii social media i public relations marki, wykorzystując przy tym narzędzia digital, kanały komunikacji i współpracę z mediami (w tym content marketing, pozycjonowanie w modelu SXO, media relations, social media oraz konkursy).
Z ramienia agencji za działania odpowiedzialny jest zespół konsultantów, w składzie Sylwia Woźniak i Artur Mucha. Koordynatorem projektu jest Grzegorz Maliszewski.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Veneo będzie promować Helio w internecie