SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vectra pozyskała 19 tys. abonentów w 2012 roku

Sieć Vectra na koniec ub.r. obsługiwała w sumie ok. 823 tys. abonentów. Najbardziej w ubiegłym roku wzrosła liczba klientów internetu mobilnego, a telewizja cyfrowa Vectry ma już ponad 150 tys. abonentów więcej niż telewizja analogowa.

Łączna liczba abonentów Vectry na koniec 2012 roku wyniosła 822,5 tys., czyli o 2,32 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że w ub.r. sieć pozyskała około 18,7 tys. klientów.

- Od dłuższego czasu przyrosty abonentów w Vectrze to zarówno skuteczny marketing jak i efekt przejęć mniejszych operatorów - mówi nam Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry - W zeszłym roku przejęliśmy osiem mniejszych sieci, a w tym roku planujemy jeszcze większą liczbę przejęć - dodaje.

Do telewizji cyfrowej operatora podłączonych było na dzień 31 grudnia br. 462,7 tys. klientów, co oznacza wzrost o 19,89 proc. Z kolei liczba klientów telewizji analogowej spadła w ciągu roku o 17,8 proc. do 31,6 tys. Łącznie z usług telewizyjnych sieci na koniec 2012 roku korzystało 777,4 tys. abonentów.

>>> UPC: telewizja cyfrowa z największym wzrostem w 2012 roku

Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji cyfrowej jest internet stacjonarny, który na dzień 31 grudnia 2012 roku miał 380 tys. użytkowników, o 14,58 proc. więcej niż na 31 grudnia 2011 roku. Z kolei liczba klientów, sprzedawanego w pakiecie z innymi usługami, internetu mobilnego wzrosła aż o 39,45 proc. do 28,6  tys.

O 23,89 proc. poszła zaś do góry liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec ub.r. z tej usługi korzystało 140,9 tys. klientów.

Dołącz do dyskusji: Vectra pozyskała 19 tys. abonentów w 2012 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl