VCCP traci budżet reklamowy Hyundaia
Hyundai zakończył czteroletnią współpracę z agencją VCCP, która zajmowała się wartym 12 milionów funtów budżetem reklamowym firmy na rynku brytyjskim.
Południowokoreański producent samochodów postanowił, że teraz budżet ten będzie obsługiwać jego wewnętrzna agencja reklamowa Innocean. W ten sposób Hyundai chce zwiększyć swoją efektywność kosztową w Europie - informuje serwis Marketing Week.
Innocean będzie w tym zakresie współpracować z agencją reklamową M&C Saatchi, która obsługuje ogólnoeuropejski budżet Hyundaia.
Wygrywając przetarg na obsługę brytyjskiego budżetu reklamowego marki w 2004 roku, VCCP pokonała w finałowej rozgrywce agencję Abbott Mead Vickers.BBDO.
źródło: Marketing Week
Świat
Dołącz do dyskusji: VCCP traci budżet reklamowy Hyundaia