Value Media wygrał przetarg obsługę mediową Banku Ochrony Środowiska
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska. Będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation.
Dom mediowy Value Media i agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube zajmą się kompleksową obsługą mediów online i offline Banku Ochrony Środowiska. Współpraca obejmie doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów, a także prace związane z kreacją, paid social czy SEM.
Umowa została podpisana na 2 lata. Współpraca spółek Group One z bankiem rozpocznie się w kwietniu br. Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Zespołem dedykowanym do współpracy z klientem pokieruje Iga Wachowicz, new business & communication director w Value Media.
Value Media już pracował z Bankiem Ochrony Środowiska. W 2015 roku wspólnie z Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową banku.
Dołącz do dyskusji: Value Media wygrał przetarg obsługę mediową Banku Ochrony Środowiska
To zabawna wiadomość