Value Media będzie kupować czas reklamowy w telewizji do kampanii Born2Be i Renee
AZAGroup, do której należą sklepy internetowe Born2Be oraz Renee, poszerzyła dotychczasową współpracę z domem mediowym Value Media (GroupOne) o zaplanowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji. Agencja ta we współpracy z agencją SalesTube obsługują już obie marki w Polsce w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej.
AZAGroup od kwietnia br. we współpracy z Value Media realizuje kampanię telewizyjną dla marki Born2Be. Również w maju w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest już spot wizerunkowy marki pod hasłem „Odkrywaj więcej!” z udziałem warszawskiego kolektywu Princess Rap. Kampania została zaplanowana w oparciu o dane zebrane i przeanalizowane przez zespół Intelligence Division agencji SalesTube.
- Po zrealizowaniu wspólnej kampanii digitalowej z Value Media i SalesTube w wrześniu 2018 roku, zdecydowaliśmy się rozszerzyć współpracę o planowanie i zakup telewizji. Od samego początku zależało nam na współpracy z agencją o wysokich kompetencjach technologicznych, która jest w stanie zmierzyć wpływ telewizji na sprzedaż e-commerce w segmencie fashion - mówi Paulina Ciecierska, brand manager marki Born2Be.
Jest to krok w kierunku działań omnichanelowych zaplanowanych na podstawie analityki zachowań kupujących online po doświadczeniach z marką w kanałach offline.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Value Media będzie kupować czas reklamowy w telewizji do kampanii Born2Be i Renee