Życiowe priorytety i filozoficzne przemyślenia w nowej kampanii Volvo
Koncern motoryzacyjny Volvo rozpoczął kampanię promującą nowy model V90 Cross Country. Słowami filozofa zachęca w niej do refleksji nad tym, co w życiu ważne. Autorem reklam jest agencja Forsman&Bodenfors.
Głównym elementem rozpoczętej przez Volvo Car Group kampanii promującej model V90 Cross Country jest trwający 3 minuty spot. Marka przywołuje w nim słowa brytyjskiego filozofa Alana Wattsa i jego wykład „Live fully now” z 1959 roku.
Mowa jest tu o refleksji nad życiowymi priorytetami. Watts zwraca uwagę na to, co powinno być najważniejsze: życie chwilą i skupienie się na teraźniejszości zamiast codziennej pogoni za sukcesami.
Autorem kreacji reklam jest agencja Forsman&Bodenfors.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Życiowe priorytety i filozoficzne przemyślenia w nowej kampanii Volvo