Użytkownicy komórek nie lubią reklam, ale na nie odpowiadają
Większość użytkowników telefonów komórkowych jest niechętna wobecreklam przesyłanych za pomocą wiadomości tekstowych lub w innysposób na ich urządzenia.
Jednocześnie jednak prawie 1/4 osób, która otrzymała tego typureklamy przyznaje, że przynajmniej raz na nie odpowiedziała -informuje serwis NYTimes.com, powołując się na badanie organizacjiDirect Marketing Association (DMA).
"To jeden z najgorętszych dostępnych obecnie kanałówmarketingowych" - mówi o tego typu reklamach Edward Manzitti,wiceprezes ds. badań w DMA. Jego zdaniem niechęć do nich wynika zfaktu, że odbiorcom często każe się płacić za reklamy wwiadomościach tekstowych przesyłane na ich komórki.
"Gdyby dostawcy zaproponowali marketerom inny rodzaj cennika, wktórym to zamiast konsumenta koszty ponosi reklamodawca, mielibyśmyteż inny rodzaj podejścia odbiorców" - dodał Manzitti.
źródło: NYTimes.com
Marketing mobilny
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy komórek nie lubią reklam, ale na nie odpowiadają