„uThoruj sobie drogę na staż” - PZU promuje się wśród studentów
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „PZU. Przyciągamy najlepszych”, promująca ogólnopolski program staży i praktyk w PZU. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy VML Poland i Starlink, we współpracy z działami marketingu i zarządzania kadrami ubezpieczyciela.
Nowy etap kampanii jest kontynuacją jej poprzedniej odsłony z jesieni ub.r., opartej na spocie, w którym o pracę w PZU bezskutecznie starał się mityczny bóg Thor (obejrzyj to). W nowych reklamach Thor zachęca studentów i młodych absolwentów: „uThoruj sobie drogę na staż”, promując ogólnopolski program staży i praktyk w tej firmie.
- PZU stale rozwijamy program praktyk i staży, poszukując rozwiązań, które umożliwią kandydatom jak najlepszy start w karierze zawodowej. W najnowszej kampanii zapraszamy studentów do skorzystania z ponad 70 atrakcyjnych ofert stażowych - opisuje Maciej Hassa, kierownik zespołu marki w PZU.
Akcja obejmuje przede wszystkim eventy (obecność PZU podczas 22 targów pracy w 10 miastach, spotkania ze studentami obejmujące m.in. biurko promocyjne z technologią virtual reality umożliwiającą wizytę we wnętrzach PZU, aplikację karierową „Quiz na start” i warsztaty z ekspertami firmy) oraz internet (aktywności w dużych serwisach rekrutacyjnych i na portalach społecznościowych).
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja VML Poland, a media zaplanował dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: „uThoruj sobie drogę na staż” - PZU promuje się wśród studentów