Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska
Agencja marketingu zintegrowanego Unique One powołała do życia nowy dział Unique Loyalty, dedykowany programom lojalnościowym i promocji sprzedaży B2B. Na jego czele stanęła Magdalena Żebrowska.
Jak wyjaśnia Grzegorz Bonder, dyrektor generalny Unique One, "decyzja o wydzieleniu kolejnego działu, została podjęta w związku z coraz większą liczbą prowadzonych programów lojalnościowych i promocji wsparcia sprzedaży B2B przez agencję".
Na czele Unique Loyalty stanęła Magdalena Żebrowska, która jako loyalty account supervisor obejmie nadzór nad prowadzonymi przez agencję programami. Będzie również odpowiedzialna za rozwój całego działu Loyalty w Grupie Unique.
Magdalena Żebrowska zdobywała doświadczenie w agencji Nairobia pracując dla takich marek jak: Syngenta, Tikkurila, Timex, PSA, PPG, Red Bull, Ceramika Paradyż, Bridgestone czy Kampania Piwowarska.
Unique One pracuje dla takich klientów jak VISA, Nestlé Polska, Imperial Tobacco, FFiL Śnieżka, Velux, Canon, BIC, Play, PGNiG, Makro Cash&Carry
Dołącz do dyskusji: Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska