Unimil z nowym logo i hasłem reklamowym
Unimil, największy polski producent prezerwatyw, rozpoczyna podhasłem "Nowe strony przyjemności" kampanię reklamową. Promocja jestzwiązana z wprowadzeniem nowego logo firmy i zmienionego wygląduopakowań jej produktów.
Prowadzona od połowy marca kampania reklamowa obejmujetelewizję, kino, prasę i internet, a także niestandardowe akcjemarketingowe w miejscach sprzedaży. Hasło przewodnie promocji brzmi"Nowe strony przyjemności". - Jednocześnie hasło "Unimil sobieżycie" pozostaje integralną częścią logo naszej marki" - zaznaczaLucjan Exner, dyrektor marketingu w Unimil SA. Reklamy firmyzagoszczą na łamach kilkunastu tytułów prasowych, m.in. magazynówPlayboy, CKM, Men's Health, Logo, Cosmopolitan, Elle, Machina,Dlaczego, Aktivist, Newsweek, National Geographic oraz stacjitelewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Guideline,natomiast kreację przygotowała agencja TBWA.
Od połowy marca prowadzona będzie kampania prasowa pod hasłem"Nowe strony przyjemności", która zagości na łamach kilkunastutytułów prasowych, w tym m.in. magazynów Playboy, CKM, Men'sHealth, Logo, Cosmopolitan, Elle, Machina, Dlaczego, Aktivist,Newsweek, National Geographic. Za zakup mediów odpowiada dommediowy Guideline, natomiast kreację przygotowała agencjaTBWA.
Oprócz nowości wprowadzonych do oferty firmy reklamy mają promowaćnowe logo i zmienioną wizualizację opakowań produktów Unimil SA. -Nasze nowe logo zaprojektowaliśmy w odcieniach błękitu, granatu ibieli, ponieważ kolory te kojarzone są zwykle z kompetencją iprofesjonalizmem - uzasadnia Exner.
Wraz ze zmianą wizualizacji i oferty firmy od połowy kwietniaruszą także jej dwie nowe strony internetowe: ogólnoinformacyjna(www.unimil.com.pl) orazprzygotowana dla konsumentów: (www.unimil.net). Serwisy internetoweprzygotowała agencja Han Galee.
Dołącz do dyskusji: Unimil z nowym logo i hasłem reklamowym